Košík 0
 x 

Košík je prázdný ...

Zamrzání po aktualizaci ESET

18.10.2010 | Zamrzání po aktualizaci ESET

V pondělí 18.10.2010 došlo k aktualizaci modulu Antivirus a Antispyware (verze 1288) v našich produktech ESET Smart Security a ESET NOD32 Antivirus, která může způsobit zamrznutí počítače během přihlašování do systému Windows.

Na webu výrobce firmy ESET naleznete podrobný návod, jak odstranit "zamrznutí" počítače po přihlášení do doménového prostředí, ke kterému může za určitých okolností dojít pokud si vaši zákazníci stáhli aktualizaci modulu Antivirus a Antispyware verze 1288. Na stejných stránkách naleznete i návod, jak postupovat v rámci firemní sítě za použití nástroje ESET Remote Administrator.

Kontakty na technickou podporu naleznete na http://www.eset.cz/podpora Za možné komplikace se velice omlouváme.

Co o nás říkají zákazníci

Na zákaznících nám opravdu záleží a proto u nás bylo spokojeno 100% klientů.

Naše hodnocení na Heurece

“   Dávám jedničku s hvězdičkou, už jinde nebudu software nakupovat. Byla jsem velmi mile překvapena.   „

J.F., Mon, 27. 03. 2017
“   Všechno v pořádku.   „

Petr Sýkora, Mon, 13. 02. 2017
“   Skvělá komunikace, není problém poradit a vysvětlit, vřele doporučuji.   „

anad, Sun, 6. 11. 2016